Cum arata Mercedes-AMG EQS

Cum arata Mercedes-AMG EQS

După ce, la începutul acestei săptămâni, am văzut primul hibrid plug-in Mercedes-AMG, noul GT63 SE Performance , care înclude un V8 twin-turbo cuplat la un motor electric, acum, înainte de Salonul Auto de la München, AMG a prezentat prima sa mașină de producție complet electrică: Mercedes-AMG EQS .

La fel ca EQS580 obișnuit, Mercedes AMG EQS are un motor electric pe fiecare axă. AMG spune că au noi invertoare, iar motoarele au viteze de rotație mai mari decât unitățile EQS normale.

AMG EQS produce în mod normal 651 cai putere, dar cu funcția Race Start, puterea activată este mărită la 751 CP. Mercedes spune că AMG EQS va atinge 100 km/oră în 3,4 secunde, cu 0,7 secunde mai rapid decât EQS580.

Acumulatorul este același de 107,8 kWh ca pe celelalte modele EQS, dar cu un sistem de gestionare diferit, iar sistemul de răcire al mașinii a fost îmbunătățit.

Nu s-au lansat încă cifre de autonomie – AMG va avea probabil o autonomie mai mică decât cele 478 de mile revendicate pe ciclul european pentru EQS580 – deși Mercedes spune că AMG poate câștiga 186 mile de autonomie în 15 minute de încărcare pe un 200 -încărcător de kW, la fel ca EQS standard.

AMG a reglat sistemul de tracțiune integrală, care este complet variabil și mult mai rapid decât un sistem mecanic tradițional. Direcția pe puntea spate este montată standard, cu roțile din spate ale AMG EQS capabile să se întoarcă cu 9 grade – cu 1 grad mai puțin decât EQS obișnuit.

Frânele lui Mercedes-AMG EQS sunt mai mari decât cele standard EQS, cu etriere frontale cu șase pistoane, iar frânele din carbon-ceramică cu discuri frontale masive de 17,3 inci sunt opționale.

Există, de asemenea, o nouă funcție i-Booster pentru frâne care combină frânele hidraulice pentru a obține o eficiență mai bună și o frânare mai puternică, cu AMG reglând sistemul pentru o senzație ideală de pedală.

De asemenea, standard este un sistem de suspensie pneumatică care are amortizoare reglabile controlate electronic, iar Mercedes spune că aproape toate componentele suspensiei sunt unice pentru modelul AMG.

Mercedes-AMG EQS  are cinci moduri de conducere

EQS obișnuit are patru moduri de conducere (Eco, Comfort, Sport și Individual). Pe noua mașină, AMG abandonează modul Eco și câștigă modurile Slippery și Sport Plus.

Sport și Sport Plus activează sistemul de răcire mai devreme și măresc capacitatea de răcire pentru mai mult timp. Și controlul stabilității poate fi dezactivat.

Un semn distinctiv al tuturor AMG-urilor este sunetul motorului, botezat AMG Sound Experience.

Aceasta folosește un generator de sunet, difuzoare și subwoofere pentru a crea sunete unice atât în ​​interiorul cabinei, cât și în afara mașinii.

Modul normal autentic este descris ca „puternic sonor”, ​​dar există și moduri echilibrate, sportive și puternice care fie se schimbă odată cu modul de conducere, fie pot fi selectate individual. Setarea puternică schimbă, de asemenea, ceea ce Mercedes numește „sunete de eveniment”, cum ar fi zgomotele de blocare, sunetul semnalizatorului și sunetul de bun venit atunci când urcați în mașină. Dar dacă acest lucru este prea enervant, sistemul poate fi oprit.

În ceea ce privește stilul, nu există multe diferențe. „Grila” panoului negru al EQS primește lamele verticale pentru a imita grila Panamericana găsită pe mașinile AMG cu motor termic, dar restul capătului frontal este identic cu EQS obișnuit.

Mercedes AMG EQS primește, de asemenea, modele de roți unice, finisaje exterioare întunecate, un spoiler spate mai mare și embleme 4Matic pe aripile frontale.

Etrierele de frână roșii sunt opționale (dar dopurile de carbon primesc etriere de aur) și sunt oferite o gamă de modele de roți de 21 și 22 inci. Mercedes spune că AMG EQS are un coeficient de rezistență de 0,23, care este cu 0,03 mai mare decât standardul super-aerodinamic EQS .

Interiorul lui Mercedes AMG EQS

Nici în interior nu s-au schimbat multe. Hyperscreen vine ca standard, iar AMG are SCM – urile scaunelor din față , care sunt acoperite sportiv , în MB-Tex și din imitație de piele tapiterie microfibră.

AMG EQS primește, de asemenea, cusături de contrast roșu, finisaj negru pe panourile ușilor și consola centrală, un volan AMG perforat, diferite pedale, covorașe de marcă AMG și praguri ușoare iluminate.

Pielea Nappa este o opțiune, la fel ca și finisajele din fibră de carbon și scaunele cu grafică specială AMG. Hyperscreen-ul are afișaje specifice AMG, iar software-ul opțional AMG Track Pace poate furniza date de performanță.

Alte caracteristici standard includ un display head-up de realitate augmentată, un sistem de sunet surround 3D Burmester, o suită completă de funcții de asistență a șoferului, cum ar fi controlul automat al vitezei de croazieră și asistență activă pentru păstrarea benzii, o trapă panoramică, faruri LED, asistență activă la parcare , un volan încălzit, scaune spate încălzite și scaune față încălzite, ventilate și cu masaj.

O opțiune interesantă este pachetul Executive Rear Seat, care adaugă o tabletă MBUX pentru pasagerii din spate, centuri de siguranță cu airbag și funcții de masaj, încălzirea gâtului și a umerilor pe scaunele din spate.

Mercedes AMG EQS va fi pus în vânzare în SUA la începutul anului 2022. Niciun preț nu a fost încă anunțat. Ne putem aștepta să coste cel puțin 150.000 USD.